www.fire-man.com

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
www.fire-man.com

All FOR ONE &ONE FOR All

الاهبل

Admin
    Admin

المساهمات : 208

الاهبل Empty الاهبل

مُساهمة  Admin الأربعاء يناير 06, 2010 4:55 am

[color:0f12=blue]كان في واحد اسمه ابراهيم كان ماشي في السوق هو ومراته وعيالة وبعدين قابلتهم الغولا طبعا مش علي هيئة غولا واخدته بالحضن وقالتلو اخوية ابراهيم يا حبيبي انت فين من زمان وحشني قوي يا اخويا تعالي معايا البيت ده انا ما صدقت لقيتك ودول ولادك يا حبيبي ومراتك الجميلة لازم كلكم تيجوا معايا علي البيت اخدته مراتة علي جنب وقالتلوا دي اختك يا ابراهيم طبعا ابراهيم عايز يعمل بطل قدام مراته قال لها طبعا اختي امال في حد هيعزم حد ما يعرفهوش للإقامة عنده في البيت يا شيخة ما تبقيش موسوسة يلي نروح نقعد عند اختي يومين مرات ابراهيم ما كنش الموضوع مطمنها لكن سمعت كلام جو زها وراحت معاه بيت الغولا
    قعدت الغولا تأكلهم كل يوم ما لذ وطاب ومرات ابراهيم مش مطمنه قالتلوا يا ابراهيم انا خايفة دي سنانها كبيرة وعنيها حمر قالها ما تقوليش كده علي اختي ما انت شايفة كل يوم تيجبلنا اكل شاكله ايه ومش بتطلب مننا حاجة خالص هو يعمل كده غير الأخوات ملكيش دعوه قالتلوا كفاية كده يا ابراهيم وتعالي نمشي ونروح بيتنا قال لها لا انا مش هسمع كلامك وفي يوم صحيت مرات ابراهيم بالليل علي صوت الغولا وهي بتحسس علي العيال وهم نايميين وبتقول ايوه كده اسمنوا وربربوا عشان اوان اكلكم جاي مرات ابراهيم خلت الغولا خرجت وصحت ابراهيم وحكتلوا اللي سعتوا قال لها انت كذابة انت بتقولي كدة عشان عايزة تمشي اصل انت غيرانة من اختي اخدت مرات ابراهيم ولالادها ونفدت بجلدها ولما رجعت الغولا ما لاقتهمش سألت ابراهيم قام بسلامته حكالها اللي حصل وبصلها قالها الله الله مال عينك احمرت كده ليه الله مال سنانك طولت كده ليه ردت عليه وقالتلوا تعالي اكلك منيين يا ابراهيم اكلك منين اه اه اكلك من ودانك عشان ما سمعتش كلام مراتك

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 7:33 pm